tisdag 15 februari 2011

... och så blir det Visby i sommar

Kicki ringde idag o talade om att nu är det bokat.
Vecka 31 drar vi till Visby, Gotland.

Vi ska bo här.

Kanske i det dyraste laget att dela på två men va f*n.
Det är ju bara sommar en gång per år ;-)

Sen har jag ju gratis boende i Halmstad en vecka när jag vill (typ) under sommaren oxå så det tänkte jag utnyttja och vem vet vem som får följa med då ;-)

På tal om det så pratade vi nästan en timme i telefon förut. Det var tydligen lite ovant att prata med nån som pratar lika mycket och det var både positivt o negativt... Men jag ska försöka att inte övertolka det...
Men vi pratade lite om vad vi har att göra här framöver o gjorde väl upp lite småplaner här o där. Jag kanske är lite för skadad av tidigare skit men jag tycker det är gött att det inte bara är jag som föreslår när man ska ses även om det var endel idag oxå mest pga att jag har så mycket annat så vill verkligen träffa han när jag kan. Såoavsett vad så får jag sällskap på fredag(natt) efter jag o Kicki haft våran lyxkväll. Åh, vad jag ska kramas o pussas ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar