söndag 3 maj 2009

att skriva eller inte skriva det är frågan...

Nu ska jag sätta mig o börja skriva på arbetet, känns som att det är inte jättesvårt MEN eftersom jag segt så, så är frågan om tiden kommer att räcka till för att göra det klart.
Så idag har jag inget val det är bara att skriva fram till att Kicki hör av sig i em o vi ska ut o gå en sväng. Och sen fortsätta skriva efter det.
Sen måndag jobbar jag till 19 men sen får det bli skriva och likaså de andra kvällarna i veckan. Tror att jag ska vara hos Micke ändå för då kan han hjälpa mig med att jag inte gör andra saker. Fast han brukar ju iofs alltid ge så bra förslag med film o mys i soffan *ler*
Men jag har liksom inget val, är det inte klart till på fredag behöver jag typ inte komma dit...

Så nu j*klar måste jag fixa detta. Jag kan inte misslyckas med en kurs till. (Skrev inte klart det sista arbetet när jag läste Specialpedagogik vt 06)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar