fredag 1 maj 2009

lust

Har inte haft o har inte?! någon blogglust.
Känner att det är för mycket annat hela tiden.
Så mycket måsten, kursen, utvecklingssamtal, semester, jobbet m.m.

Har fotat en hel del o fått några som jag tror blivit bra men har inte "orkat/hunnit" lägga in dem i datorn. Det är så himla skoj att ta kort, jag ska verkligen spara till en riktigt bra kamera så man kan ta ännu bättre bilder :-)

Nu ska jag snart ta tag i att göra mig i ordning o småplocka lite o sen börja med käk. Kicki kommer förbi så blir det kotletter + potatisgratäng. Sen har vi tänkt gå ut o sätta oss på en filt o dricka nåt gott o sen får vi se vart kvällen tar oss.

Idag var jag duktig o deklarerade oxå!! Klart!!
Har inte varit lika duktig med skrivande av äventyrspedagogikarbetet. MEN det är ju en dag imorgon oxå eller nåt sånt :-/

Idag åkte Micke till Spanien oxå. Han ska se

”El Clásicos”

Skoj för han, det hade jag oxå viljat se även om jag inte håller på nåt av lagen. Man borde byta jobb, inte kan en annan lyckas vinna nåt sånt via jobbet inte!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar