onsdag 27 maj 2009

så segt...

... det går för mig att blogga nu för tiden men har noll inspiration FAST jag vet några saker jag har bilder från o skulle kunna skriva om. Men kruxet med det är att ju längre tid det går desto mindre aktuellt känns de sakerna. Fast det är klart det kanske vore skoj för er att se o läsa ändå.

Idag har jag iallafall haft sovmorgon. En dag i månaden börjar jag 11.30 vilket gör att jag åker 10.25 el 10.38. Hade bestämt mig att jag skulle gå upp i tid ändå. Så Micke fick ringa vid 7 o sen vid 8 mend et slutade med att jag gick upp vid 9 iallafall. Så nu har jag spenderat en halvtimme vid datorn o bl.a Maffiat. Min nya last!!!

Nu ska jag dock fixa med lite andra saker, som att packa lite. Blir Karlskoga ikväll men sen imorgon blir det Karlstad igen. Ska på grillfest för oss som jobbat åt FBK.

Ha en härlig dag nu allihop :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar