lördag 2 maj 2009

gött väder

Gårdagskvällen vart trevlig o rolig.
Förutom Kicki kom en kompis till henne hit o ytterligare en kompis till kompisen. Det roliga var att kompisens kompis "känner" jag från klacken. Sen fortsatte kvällen av än mer "världen är liten" saker.
Vi satt iallafall hos mig o drack lite vin o så, sen vart det Harrys uteservering för mig o Kicki, de andra gick in direkt. Brorsan kom förbi oxå så satt ett tag till o snackade o sen vart det in på Harrys gratis :-) Det är inte fel, var väl så eftersom vi suttit på uteserveringen eller nåt sånt.
Det dansades o så. Faktiskt första gången som jag o brorsan varit ute ihop, det var på tiden så att säga ;-) Men det blir nog inte sista gången skulle jag tro det var roligt så får nog ta o göra nåt snart ihop igen...
Brorsan sov här oxå, min soffa är inte stor men den har agerat sovplats till många personer ;-)

Idag vart det lite mer sovmorgon än vad jag tänkt mig först. Sen vart det lite dator o försökte ignorera vad jag egentligen borde göra. Sen åkte jag o bror ner till Timmys o käka kycklingtallrik/rulle o avslutade med en mjukglass... *gött*

MEN nu är jag hemma o hemma själv, bror skulle åka till nån kompis o greja med nån båt.
Så jag antar att det är NU jag sätter igång med arbetet. Men ska bara spela lite Maffia Wars först ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar