lördag 2 maj 2009

jo men kanske

Sitter nu med hårfärg i den är nån ljusare variant. Det kan vara kul när det börjar bli ljusare ute. Fördelena är ju att blir det helt åt skogen är det bara att lägga nåt mörkt över så är det bekymret ur världen ;-)

Sen har jag *kors i taket* faktiskt tagit fram Äventyrspedagogik pappren å börjat bläddra i o kollat vad det är jag behöver skriva o göra. Kommer bli tufft att bli klar till torsdagskväll MEN jag har bara mig själv att skylla som inte har börjat tidigare. Blir så trött på mig själv ju. jag ska inte plugga jag är inge bra på det, jag är bättre på att gå på inspirationsdagar eller workshops så att man får massa input men inte behöver lägga denna form av energi på det.

Hmm... nu har jag suttit ca 40 min med färgern i, kanske snart dags att börja fundera på att skölja ur den så det inte blir för ljust men tanke på att under det röda som jag hade så var det ju blonderat... *hehe*

Får så söta sms av min darling oxå :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar