fredag 8 maj 2009

go morron

Micke väckte mig ca tio över 7. (Jag hade bett honom ringa)
Ska inte vara i Kristinehamn o checka in mig förren 10-10.30.
Ska åka tåg 9.08 eller buss 9.15.
Orkade inte packa igår så tänkte att jag går upp i tid så hinner jag på morgonen.

Om jag dessutom är effektiv o inte fastnade vid
hela tiden så hinner jag ju skriva lite oxå.

Känns faktiskt gött att ha lite tid på morgonen o inte göra som jag alltid gör annars.
Går upp i sista sekund o bara hinner det nödvändigaste.
Slutar vid 18.45 idag o hinner då förhoppningsvis med bussen kl 19.05.
Hade ju tänkt gå på Sugerplum Fairy på Wickan oxå men fick lägga ner det, dels för att vi slutar senare på fredag nu än första schemat + att jag är inte klar med arbetet o då kan man inte få leka tyvärr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar