torsdag 7 maj 2009

skriva skriva skriva

Det går att framåt med arbetet o det känns ganska bra FAST visst hade det kunnat blivit såååå mycket bättre om jag bara börjat i tid för en gångs skull. Men det är väl bara att inse att jag är inte "gjord" för att plugga, det är inte min grej. Jobbar ju visserligen bäst under press men det är inte sunt att inte få tummen ur förren det är panik med saker o ting. Oftast inget bra koncept då mycket bli halvdant istället.

Men har kvar Resursplanen från Verksamhetsplanen. Sen går det o lägga in saker här o där oxå.
Dock har jag ju kvar hela Projektpresentationen MEN har redan i Verksamhetsplanen skrivit beskrivit i korta drag hur Sagoäventyret ser ut så antar att jag kopierar det och skriver mer utförligt!!

Det blir ju minst en timme el två till här men ett kort brejk för lite Maffia Wars nu ;-)

P.s Sverige gjorde precis 3-1 i kvartsfinalen mot Tjeckien o det är 2 min o 14 sek kvar. *gött*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar