onsdag 30 juni 2010

dagens planer...

  • Tvätta. Check.
  • Apoteket. Check.
  • Glasögonbutiken och rätta till bågen lite. Check.
  • Klippa mig, om de har tid. Ångra mig och väntar lite till.
  • Köpa hårfärg, både rött och svart. Hann bara köpa rött.
  • Åka upp till nya jobbet med registerutdrag + kolla schemat för första dagen & veckan jag jobbar. Skrev på anställningsavtalet + snacka lite med några fritidspedagoger men kolla inte schemat.
  • Träna ett core pass och tar nog lite kondition oxå innan på Friskis & Svettis. Vart bara Core passet.
  • Cykla ut till LLA och kolla på inlinehockey VM. Lite av USA's match *slurp* och sen Sverige - Finland. Vart bil ut istället och fick slurpa lite, snegla lika mycket på läktaren som på matchen.
Jag tror det kan räcka för dagen och det är helt klart bra att jag är ledig idag annars hade inte tiden räckt till ;-) Sen har jag även diskat och fikat med Jaffa och Kicki och handlat sportbh och träningslinne.
Update 23.15

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar