söndag 20 juni 2010

ny vecka nya tag

Nu ska jag ta o försöka sova lite oxå. Det är jag som öppnar imorgon på jobbet = uppstigning 04.40. Dock slutar jag ca 14.30 och det är inte fel :-) Ska ha barnen själv större delen av dagen. Det är bl.a intervjuer som Lotta ska vara med på, vi ska ju ha lite nya kollegor hit. Jobbar samma tid på tisdag oxå. Sen har jag ledigt i 8 dagar :-) Jobbar 2 och sen helg.
Borde plocka lite hemma imorgon, boka tvättstugan och även känna lite på den kameran jag tänkt köpa så jag kan bestämma mig för vilket objektiv jag ska satsa på.

Sen på kvällen ska jag på mitt första pass på Friskis, ska testa ett rygg pass. Känns som en bra grej med tanke på att jag ofta har ont i ryggen. Imorgon ska jag testa ett core pass.

2 kommentarer:

  1. Du har inget ledigt jobb till mig? ;) Söker som en blå efter lediga jobb i Värmland nu ju.

    Hoppas allt är bra med dig annars och att du får en skön midsommar.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag önskade att jag hade men de jobb jag känner till har ansökan gått ut och det kräver fritidspedagogutb...

    Det är bara fint :-)
    det hoppas jag ni får oxå, för mig blir det en partyhelg...

    Kram

    SvaraRadera