måndag 21 juni 2010

nya tider på g...

Var på intervju i fredags på fm.
Idag på fm ringde telefon och jag vart erbjuden tjänst på en skola i Karlstad.
Jag kommer efter sommaren att slippa pendla... :-)
Heller inte helt, det ligger ju en bit bort så kan ju hända att jag skaffar busskort inom kommunen men det är ju halva priset mot det jag har nu. Visserligen får jag nu oxå betala för alla resor jag gör till Krhamn när nån fyller år o så men ska bli gött att få mer tid över...
Vad gäller jobbet så kommer det till 99% bli med de yngre barnen och jag tror det kan bli riktigt bra :-)
Det börjar sjunka in mer o mer att det faktiskt blir så... Att jag efter 7 år kommer att gå vidare... Lönen vart väl inte så bra som jag hade önskat + att det blir ingen ytterligare lönehöjning i år. Så börjar ju fundera vad som händer med den löneförhöjningen jag skulle fått retroaktivt från april. Hmmm... får kolla upp det...

Nä, nu ska jag stressa iväg till träningen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar