lördag 12 juni 2010

ny design och minibeslutsångest

När jag skulle logga in på bloggen idag så fanns det massa nya designer att välja mellan + att man kunde ändra o greja mycket mer själv än vad man kunnat gjort förut. Det är nice :-) Så nu prova jag så här ett tag...

Så kanske lite länge idag men det är ju helg :-)
Så idag borde jag:
Vika in ren tvätt
Diska
Damma
Dammsuga
Plocka bort från vardagsrumsbordet
Gå en promenad

Men hade funderingar på omnjag skulle gå på Dragracingtävling men har inte kollat om nån ville hänga med o vädret är ju sådär minst sagt... Sen har de redan börjat, jag hör dem ju.. Så tror jag skippar det.

Sen borde jag gå ner till optikern o göra en synundersökning för de hade tid vid tolv så är det klart men då måste jag ju känna att jag fastnar för nåt av paren jag har med hem oxå... hmm.. Jag ska alltså köpa 3 par nya glasögon :-) yeeh...

Jag måste iallafall stoppa mig från att sitta i soffan o slösa bort hela dagen, det får bara inte ske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar