måndag 23 februari 2009

blogga + hockey + mobil

Jag vet inte alls vad jag ska blogga om.
Känns så tråkigt när man inte skriver nåt.
Men samtidigt kan det ju vara bra om det är nåt vettigt o inte bara en massa babbel som just nu.
*hehe*

Idag hade vi bara 4 barn (skulle haft 10 st) så det var lugnt o gött.
Var bl.a på Vasaloppet som ordnas i stan av ett gäng pensionärer (nån förening jag inte kommer på namnet på nu).
Jättetrevligt + att nästan alla fritidshem i stan är med.

Nu har jag bara slöat o om 1½ timme ska jag träffa Kicki på stan så ska hon o jag sätta oss o kolla på hockeyn nånstans.
Det ska bli riktigt kul faktiskt.
Dels längesen vi gjorde nåt ihop + det var längesen jag var o kolla på match så ute på en pub.
Det är en ganska skön känsla.
Sitta flera ihop o jubla över mål ;-)

Ikväll blir det alltså Rögle - FÄRJESTAD.
Inkl denna match är det bara 3 kvar innan slutspel.
Vinner vi ikväll är vi klara seriesegrare dessutom.

Jo, btw har bestämt mig för vilken ny telefon jag ska ha.
Det kommer bli en

Samsung SGH F480

Touchwiz Rosa


(Har lånat lite bilder från diverse ställen.)

Det jag funderar mest på är vilken av färgerna är det som stämmer med verkligheten har bara sett den svarta live.
Här riktigt sugen på den faktiskt.
Johan har en sån o fick leka lite med den i lördags o gillade den skarpt!!

3 kommentarer:

  1. Godkväll!
    Ok men är rosa din stil...
    Kramis Lotta!

    SvaraRadera
  2. Nja, det är väl sant att rosa kanske inte är jag men roligare än vanlig svart... tror jag ;-)
    Sen har ju Johan den svarta oxå...
    kram

    SvaraRadera
  3. Härligt att höra...att det ordnade sig inför helgen!
    Ha det så kul.
    Kram!

    SvaraRadera