onsdag 4 februari 2009

lista

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Svarta jeans, svart långt linne, svart top med stort körsbärsmotiv & svart/vit/grön randig huv/ziptröja.
Vad använder du just nu för skor: Svarta fox skor eller svarta walkingskor.
Favoritfärg på kläder: Brun, svart, rött, grönt men gillar att variera.

Senaste person som
Sov i din säng:
Förutom jag så Micke
Du pratade med: Johan
Du delade en drink med: Peter
Du gick på bio med: Micke
Du gick på stan med: Öh.. va typ hundra år sen ju...
Skällde på dig: Hmm... va oxå väldigt längesen så minns ej.

Senaste
Låt du hörde:
Human - The Killers
Film du såg: Inside Man.
Mat du åt: Potatisgratäng och lax.
Kram: Ett barn på jobbet.
Puss: Micke
Fest: I lördags hemma hos Micke
Känslan: "Jag vill vara hemma"
Ilska: I morse när Micke inte vaknade av väckarklockan utan jag vaknade o fick väcka han (hade sovmorgon).
Resa: Öh... Shit vart var jag senast?! Jo Göteborg på hockey på annandagen.
Glädje: Igår kväll över min fina pojkvän
Dröm: Minns inte min senaste dröm men dagdrömmer ofta.
Boken du läste: brisboken
Personen du träffade: Lisbeth
Personen du pratade i telefon med: Johan
Personen du fick sms av: Micke
Gången du åt en 7-eleven korv: Oj, har jag någonsin gjort det tro.
Gången du var utomhus: När jag gick från tåget och hem.
Gången du sov: På bussen till jobbet i morse.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Julafton.
Saken du köpte:
Mat igår på Konsum

Om dig

Namn: Helena
Ålder: 31
Smeknamn: Hm.. har nog inga förutom Mickes söta nicknamns
Syskon: En lillebror
Sysselsättning: Är fritidspedagog i förskoleklass och på fritidshem.
Bra egenskaper: Glad, trevlig, positiv, flexibel och bra på att samarbeta.
Dåliga egenskaper: Blir irr och spydig om jag är stressad, dålig karaktär vad gäller städning och träning.
Hårfärg: Behövs färgas men just nu blåsvart med lite ljusare bruna partier.
Ögonfärg: Blå
Skostorlek: 40. Ibland 39 ibland 41

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar