torsdag 5 februari 2009

Hur är jag att umgås med?

(eller hur tror du...)
  • Lättsam, lätt att prata med, glad, skrattig och gullig! :-) En person man trivs med!
  • Du är lätt - du är glad & trevlig & babblig :-) Jag trivs i ditt sällskap, jag blir glad av dig! :-)
  • Du är rolig, lätt att prata med, kul att festa med, otroligt glad & positiv!!
  • Du är rolig, pratig, glad & kul :-)
  • Tror du är pratglad och trevlig.
  • Du verkar vara en lättsam och pratglad person.
  • Du är lättsam och man behöver inte oroa sig för pinsam tystnad (jag avskyr det). Jag gillar dig!
  • Du är charmig, lättsam, glad & trevlig tycker jag. :-)
  • Du är öppen & glad. Lätt att ha å göra med är jag övertygad om. Okomplicerad.
Kände av nån anledning att jag behövde muntra upp mig själv lite. Så la in lite goa svar jag fått på frågan i en av mina ****. Tack de värmer verkligen, gjorde mig såååå superglad att läsa :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar