tisdag 17 februari 2009

Peace & love

Jag har tidigare pratat om att kanske åka o jobba på P & L eftersom Volbeat spelar o Winnerbäck 3 olika spelningar o lite annat oxå.
Men sen har jag inte tänkt så mycket på det förren Micke säger igår att han kan tänka sig att följa med mig på Peace & Love bl.a för att Hellström kommer och Mötley Crüe gör sin enda Sverige spelning.
Så nu smids planerna på en sån semester med en vecka el mer i Borlänge med omnejd. Bl.a ville han se Carl Larsson gården o det kan jag oxå tänka mig. Sen finns det säkert en massa annat sevärdt där omkring oxå.
Vi har även snackat lite löst om Italien el framförallt Rom i slutet av juli. Men lägger det lite på is nu o tar detta först o se vad mycket pengar som går. Så får man sen spara o se vad man känner för. Kan ju även bli en restresa o man bara planerar nån vecka när man är ledig o kan dra hur som helst.

Jag tycker det är såååå roligt att planera :-)

3 kommentarer:

  1. oj oj oj.. nu snackar vi rätt breddgrader för en semester :) Hofors är en sevärdhet oxå.. tss..

    SvaraRadera
  2. Nu börjar visst tjejen på att bli kulturell...
    Carl larsson gården är verkligen värd ett besök.
    Falun ör inte heller dumt.

    SvaraRadera
  3. FialottaPersson: *hehe* Jo det är klart man måste spana in Hofors, har ju hört så mycket om stället ;-)

    Österled & Västbris: Kulturell brukar jag väl vara eller iofs så brukar det ju vara mest äldre saker som fornlämningar av olika de slag. Men kan tänka mig att det är fint där.
    Falun har jag aldrig varit till så det kan bli skoj.

    SvaraRadera