fredag 13 februari 2009

en fredagskväll

Kan ju bestå av att man har tvätt-tid o tvätt för ett helt kompani för att man typ inte har tvättat på över en månad.
Sen kan den även bestå i att man kollar på tv.
Eller att man chattar med folk.
Eller att man handlar tvättmedel, sköljmedel, 1½ l loka hallon, en påse Gott & Blandat Creemy och en guldnougat.
Sen kan man oxå lyssna på en massa musik bl.a MeatLoaf.
Man kan oxå tillbringa den med att bli glalen på sin mobil o inse att inom en snar snar framtid kommer man att köpa en ny. Kanske en Samsung Touchwiz eller en Samsung Soul.
Sen kan man ju faktiskt sakna sin grabb lite oxå.
Men just ju kollas det på "Win A Date With Tad Hamilton".

Allt det där som jag borde o måste o sånt det lämnar vi till morgondagen eller nån annan dag efter det...

5 kommentarer:

  1. Ja! Gud vad roligt, blir säkert ett bra datum. jag har aldrig planer så långt i förväg så jag kan nog boka in det :)

    SvaraRadera
  2. Om du har kvar den du hade på kryssningen så kan jag bara hålla med SKITTELEFON! Jag har haft min inne på service men nu är den värre än nånsin. Den har snart gjort sig förtjänt av en date med hammaren!

    SvaraRadera
  3. Cissi: Kanon, jag ska snacka med Peter oxå. Ska vi snacka med fler oxå?!

    Lottie: Japp, samma skräp. Jag har inte lämnat in min än. Dock ska Micke skicka in den åt mig. Han har tjatat på mig ett tag o att få göra det. Han jobbar med telefoner o sånt. MEN även om den blir ok så är jag så less på den att jag vil ha en ny!!

    SvaraRadera
  4. Det vill jag med... Men jag har bindningstid kvar på skiten ännu... Fast å andra sidan har jag ju tänkt byta nummer ändå (stalkern som du kanske vet) så några månader kan man väl stå ut med att betala dubbelt. :D

    SvaraRadera
  5. Jag har oxå bindningstid kvar men på vissa ställen kan man ju förlänga utanpå det man redan har typ. Ska kolla i veckan o sen gå in nånstans o "känna" på telefonerna. De måste ju ligga rätt i handen. *ler*
    Igår konstatera jag en annan jag känner som oxå haft en sån att det finns ingen nån av oss har pratat med som har varit nöjd med den telefonen.
    Inte fel med att byta nr ibland hade först tänkt göra det men flyttade över istället fast jag egentligen fick ett bättre nr men orka inte krångla med att skicka det nya till folk. Och jag har ju inte ditt bekymmer heller...

    SvaraRadera