måndag 16 februari 2009

seger

Helt underbart ytterligare en seger o en med massa mål igen :-)
Vi piskade LHC direkt o det var verkligen gött.
Virre o Jackie var på bortastå + lite Linköpingsfolk.
Fixade gratisbiljetter till mor o far så de fick se en rolig match :-)
Sen åkte jag med dem hem o de stod så bra så jag kunde en genväg så jag är redan hemma o det sitter nog folk fortfarande i kö ;-)

Nästan direkt när jag kom innanför dörr så ringer hemtelefon, har ju ingen mobil just nu. Micke har skickat den på lagning. Det var Micke som ringde. Han frågade när jag började imorgon o så. Sen sa han jag vill hämta dig. Jag hade ju berättat arbetstiderna imorgon o trodde att det var att han ville hämta mig efter jobbet imorgon så sa att det kan du göra kan roa mig den timmen innan du är framme. Fick tillbaka Nej, NU!! Jag vill hämta dig nu... Vart hyfsat ställd... Han sa att han längtade så efter mig så ville komma o hämta mig... Så det får han ju :-)
Så nu ska jag bara käka klart o sen packa lite...

So long...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar