söndag 1 februari 2009

personalfesten

Här är vi hos Peter. Det är han o Lotta i soffan.
Orkade inte ta med kameran till personalfesten som faktiskt vart mycket roligare än vad jag trodde att den skulle bli.
Det var ju lite sångtema så förutom god mat så fick vi uppträda i smågrupper med olika låtar.
Cissi har lagt upp lite bilder.
Sen vart det vidare utgång till Mastmagasinet där det bl.a sjöngs lite sinstar. Det är coolt för de har ett singstar rum med alla olika skivorna + soffor o så. Som avslutning körde jag o Peter Poison med Alice Cooper. Min favvolåt på sinstar. Jag fick 7200 p o han 7000!! Jag vann :-)
Sen dansades det hela natten typ :-)
Efter 2 gick vi till Peter och där hämtade jag mina grejer o sen kom min goding o hämtade mig :-) Så åkte vi till Karlskoga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar