söndag 1 februari 2009

festen

Håller på o laddar upp lite kort på Facebook från festen men tänkte lägga några här oxå.

Bjarne o Virre innan de skulle ut o röka.

Marcus o Johan

Jag, Marcus o Johan

Jag o en Marcus in pain

Micke o jag.
Det togs typ hundra kort o den ena värre än det andra o inte ens det jag lägger upp är bra.

Kvällen var riktigt skoj, vi hade lite panik innan med att sova för länge, vara o handla, käka osv. Det var tur att karlstadsgänget inte kom så tidigt ändå.
Det var 15 st på festen.
Det var riktigt kul faktiskt.
Det spelades wii o drack o snackades o sen vart det krogen.
Jag o Virre dansade lite annars var det mest barhäng.
Jo sen dansade jag o micke de lugna låtarna, han hade inte så mycket val.
Drog med honom.
Vi drog även en efterfest här så vi gick väl o la oss strax efter kl 6 på morgonen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar