fredag 21 maj 2010

easytone

Det vart dessa skor istället. De jag hade tittat på var ju outdoorskor inte walkingskor. Provade vanliga walkingskor oxå men när jag provade dessa easytone från Reebok. De var såååå mycket mjukare att gå i. jag behöver det för knäna och ryggen. De kostade dock lite mer 1199:- men förhoppningsvis kommer det vara värt det. Jag har inte gått i dem ute än utan haft dem lite hemma och testat först. Igår bestämde jag mig dock för att jag kör på dem och ska testa dem imorgon som första gång. Jag har inte valt dem pga reklamen utan för att de var de mjukaste att gå i.

"Walkingskor med Smoothfit-teknologi som eliminerar irriterande sömmar för skön komfort. Försedda med DMX-Max för en mjuk och effektiv heldämpning. Yttersulan består av två bollar vilka skapar en obalans som gör att användaren aktiverar fler vad-, lår- och rumpmuskler vilket i sin tur ökar förbränningen. Skon passar även utmärkt på gymmet och jobbet." från Stadium.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar