söndag 2 maj 2010

kär?!


Idag fick jag en lite "småsjuk" känsla.
Jag kände mig kär i.... att vara singel!!!
Kändes nästan absurt men så var känslan. Njuter just nu av att vara bara jag. Vill inte ha någon just nu. Känner att det är så gött att bara kunna rå sig själv och göra det som faller mig in. Så för första gången på ett tag så vill jag verkligen inte träffa nån, inte än iallafall. Har ju dessutom 1000 tankar om jobbet oxå, hur jag vill jobba till hösten och så... Sen är det ju vikten som syns på förra inlägget. Det är ju xx antal kilon för mycket, jag försöker hitta min motivation hela tiden. Just nu kör jag på 100501 är nya startdatumet ;-) har iallafall gått varsin promenad per dag och ska fortsätta med det men blåsan stör mig helt klart... Jaja nog om det, dags att sova och imorgon är en annan dag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar