onsdag 5 maj 2010

femte dagen...

Idag har jag testat igen med filtring under foten. Det har gått bättre att gå och under promenaden så gick det riktigt bra. Kändes mest bara som att det var nåt som fastnat under skon, lite otrevligt att det inte var jämt. Det roliga dock var att när jag tänkte vad bra det kändes idag så började det att svida till och göra ont. Tack för den televerket... Lite roligt att jag faktiskt sprang lite lite idag med, kändes bra eller jag är ju hur osmidig som helst men så gött att ha kommit gång. Så nöjd med mig själv och nu ska jag se till att fortsätta med detta, minst 40 min varje dag. På hemvägen gick jag förbi Kicki och hjälpte henne att smörja in tatueringen hon har på ryggen sen igår. Glömde dock att ta kort. Så ni får nöja er med 3 från promenaden istället. den röda pinnen jag fotat har med Friska Karlstad att göra som jag ska vara med i med start imorgon :-). Fick kartan igår, ska bli så skoj att leta kontroller :-) Nu blir det dock sova...



2 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Du är riktigt på G med bloggen igen ser jag. Roligt!!
    Vad fin din soffa var, den passade ju perfekt.
    Ses snart kram på dig Lotta!

    SvaraRadera
  2. Hej :-)
    Japp, tycker det är roligt igen :-)
    japp, i love it. det vart verkligen kanon...
    Ses i morgonbitti...
    Kram Kram

    SvaraRadera