fredag 14 maj 2010

på en ledig fredag

Starta med underbar sovmorgon fast jag hade ställt klockan på halv tio eftersom jag kom i säng vid halv tre. Hade bestämt att det skulle bli en tur ner på stan iallafall. Behöver ju ha walkingskor men det lär tyvärr få vänta, bet sönder en tand när jag var nere i gbg. Men behöver verkligen ha ett par bra skor att gå i om jag ska försöka motionera. Dessa var sköna OCH bra pris OCH snygga men kan nån skänka mig 700 spänn. Snääääääälla...


Detta fick jag iallafall med mig hem. Skulle ner på stan för att köpa deo (som var tvärslut) och blonderingfärg. Deon var det kampanj på så 29 st istället för 40 så vart 2. Ny duschcreme som lukta gott för 19.50 funkar oxå :-) De delade ut gratis vitaminwater flaskor. Den jag fick var med drakfrukt, det var gott. Tömde även min myntburk så kunde sätta in 240 kr på kontot. Headset'et till mobilen började krångla, det är mindre roligt :-/ Hämtade även ut SABATON biljetter till Peter, de kommer till Nöjes i september. Jag vill oxå gå, ska nog köpa biljett tror jag... Provade även lite kläder, bl.a ett par shorts för 99 kr som jag gilla sen mysbyxor för 199 kr som jag är riktigt sugen på, kanske blir en tur tillbaka till HM imorgon... ;-)

Denna hårfärg ska det bli nu :-) Vill blondera lite först så att det röda verkligen tar :-)


Nu ska jag ta tag i att vika in ren tvätt och dammsuga och sen får man hinner med. Ska bjuda Dan på middag sen som tack för hjälpen när jag köpte min soffan och han låna kärra och körde. Så nåt smaskigt har jag tänkt bjuda på och han skulle fixa nåt att dricka, då får se vad det blir...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar