torsdag 6 maj 2010

mindre duktig mer social

Idag vart det en lugnare promenad visserligen inte jättekort heller så har iallafall rört på mig lite idag. Sen skulle ju grabbarna kollar på GAIS matchen. Vad det nu är för konstigt lag ;-) Jag hade tänkt gå hem och diska och packa inför Götlaborghelgen... Men hakade på grabbarna till Score, jag fick ju höra när andra jublade från andra bås där matchen IFK-AIK spelades. Så jag fick bli glad 4 gånger... Nice, det behövs efter x antal förluster... Käkade en cesarsallad med handskalade räkor, den var nice oxå faktiskt. Sen har jag hunnit med att ta 3 av kontrollerna i Friska Karlstad redan oxå. :-) Nu borde jag faktiskt ta och sova oxå, känner mig trött och sliten. Iallafall kontentan av detta inlägg är att jag valde socialt umgänge och trivsel istället för måsten och borden. Känns så värt det!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar