tisdag 4 maj 2010

what a view and bad feets

Dessa vyer har jag när jag är ute och går, inte fel alls. jag ääääälskar att bo där jag gör med den närheten till vatten och massa gräs att gå på bredvid cykelvägarna. Jag gjorde ett försök med dessa filtringar som ska minska trycket på blåsan. Det hjälpte inte kan jag säga. Det gör ont varje gång jag sätter ner högerfoten MEN jag gick iallafall. *stolt* Jag gick i typ 40 minuter. Det var till o med så att jag sprang en väldigt kort sväng MEN det var oxå så att jag bestämde mig för en sträcka att göra det på o fixade hela vägen. Det var till och med så att mina ben bara tog mig på längre väg än vad huvudet tänkte att vi skulle gå. Kändes såååå gött att ha genomfört det. Så glad att jag just nu har hittat motivationen för att ta en promenad varje dag iallafall 4 dar på raken än så länge...

Tyvärr vart det inte nåt diskat idag som var planen, så måste verkligen ta det imorgon. Jag har ju sovmorgon så funderar starkt på att gå på en morgonpromenad i morgon. Jag menar jag kan sova till kl 08 och fortfarande hinna det utan problem. Så "slipper" jag gå kl 19 när jag kommer hem i morgon efter jobbet. :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar