lördag 1 maj 2010

walkin'

Somnade på soffan igår, diverse telefonsamtal till och från från goa lite småfulla Kicki ;-)
Vaknade till lite försent, men käka frukost och sen kl 11 stod jag redo för en promenad så gick i rask takt till tonerna av Volbeat i 40 minuter. Min blåsa under högerfoten är inget trevligt sällskap men den tänker tydligen stanna kvar så bara att acceptera. Imorgon blir det en sväng till fast ska nog pröva stavarna för första gången. Sen ska jag fylla mobilen med powermusik som man ökar takten till.

Nu har jag provat MASSA kläder till festen jag ska gå på ikväll. Det är erotiskt tema, inget jag kommer ta på för stort allvar kan jag säga. Men lite urringat kan det väl tänkas bli. Sen är presenten därefter ;-) Dock sitter inget bra o det är inge kul MEN det är ju därför jag var ute o gick förut och ska iväg imorgon och sen MÅSTE jag verkligen köpa ett par bra skor. Får bli efter jag har varit nere i Göteborg nästa helg...

Nu ska jag nog fixa nåt att äta och sen få tag på några av den andra som ska med om hur vi tar oss ut.
Ja just det koka piercingen oxå, har köpt ju köpt ny somrig kula.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar