lördag 29 maj 2010

en lördags fm

Kom hem typ 05 i morse efter efterfest hos Kicki, väldigt lugn o trevlig sådan...
Somnade i sängen med kläderna på och vaknade till vid 10, tog av mig kläderna och sov till 11.
Gick upp för att tvätta 11-15 idag.
Va INTE pigg kan jag säga ;-)
Har bara vart i soffan förutom tvättstugan.
Nu hade jag dock tänkt gå ner på stan MEN då förvann solen och det började regna.
Hmm... får väl fundera lite xtra på vad det var jag hade tänkt handla om jag verkligen måste ner på stan...
Ska ju även ut o gå xtra långt idag för att jag inte gick igår...
Men det känns ju inte så kul för det är inte bara lite regn utan det smattrar rejält mot rutan.
Jo.... vinflaska till ikväll, blir mellohäng hos Åsa... sen fler "andasstrumpor" men ska väl ta o betalar räkningarna så att man vet vad man har o röra sig med i shoppingpengar ;-)

1 kommentar: