tisdag 9 november 2010

Fototriss del 113: Tävlingstemat är COOL

COOL musik
COOL(t) band
COOL(a) personligheter

Jag valde helt enkelt ett av mina absoluta favoritband VOLBEAT.
Jag upptäckte dem för 2 ½ år sen och vart såld direkt.
Lyssna gärna själv här.
Jag fick denna tavla med autografer när jag fyllde år för 2 år sen, personen ifråga hade varit o fixat autografer och sen fixat till tavlan.
Det var uppskattat kan jag säga :-)
Jag har alla skivorna + dvd.
Jag har sett dem fyra gånger, vid ett av tillfällena fick jag träffa sångaren Michael så fick autograf + ett foto tillsammans med honom :-) + ett plektrum från gitarristen Thomas.
Det är ett av de coolaste och bästa banden, det är käääärlek det ;-)

Om du vill se hur andra gjorde sina trissar i ämnet COOL gå in här.

VINSTEN
Kodak PlaySport ZX3 - en grym kompakt videokamera från Coolstuff.se. Inkl ett 8GB minneskort.
Kan jag vinna på CoolStuff: http://www.coolstuff.se/julklappar



1 kommentar: