söndag 14 november 2010

Fototriss del 114: FESTLIGT


Dagens tema; FESTLIGT skulle ju verkligen kunna vara en massa saker. Denna helg har det inte varit nån fest och andra festbilder man har kan visserligen vara festliga i sig men nja... Istället så hittade jag 3 (egentligen fler) festliga bilder när jag kollade igenom dagens foton. Jag var nämligen o hjälpte o fotade en kompis mammas hundar, några av dem finns att se här.
Så min triss på festligt är Humla's underbara miner ;-)
Hon lyckades bli väldigt fin på många oxå men de passar inte just nu ;-)
(Klicka gärna på bilderna för att förstora)

Blir det bra så här...

Kan det här oxå, är jag snygg nu...

Jag ska vinna, jag ska vinna...

Vill du se andra trissar med temat FESTLIGT, klicka här.

4 kommentarer:

  1. Underbara, talande bilder. Vilken rolig tolkning!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin triss. Fin vovve och bild nr 2 blir favoriten

    SvaraRadera
  3. ohh jag älskar ju hundar o vet precis hur festligt det känns när dom har fått en sådan fin rosett runt halsen

    SvaraRadera