söndag 28 november 2010

detaljer ur mitt hem...





















5 kommentarer:

  1. Jättefint och julmysigt! Längtar till jag får sätta upp och pynta min gran men det är lite för tidigt ännu.

    SvaraRadera
  2. Mysig!!!!!
    Men vet du vad?! Jag tycker att du ska komma och hälsa på oss, så vi kan få rå om dig lite!!!

    SvaraRadera
  3. Helena du menar inte att du har kvar en av krukorna som jag målade till dig!? Vad mysigt du verkar ha. Kram

    SvaraRadera
  4. Vad fint allt blev:-) Gill på de vita krukorna med hjärtan!

    SvaraRadera
  5. Miss K; Tackar. Jag förstår att du längtar, det var nästan att det vart en vit gran för mig oxå men kom på att jag inte har så mycket plats för det.

    Dikesgrisen; Tack :-) Ja det kan jag hålla med om att det vore nåt faktiskt. Vi får kolla kalendrarna o se vad vi kan synka ihop.

    Camilla; Visst vettu, jag har kvar en av dem fast de andra var nog bara nåt år sen som jag fick ta bort faktiskt. Kommer inte riktigt ihåg nu om krukorna gick att spara så de står i garderoben eller ej. Tack :-) Du får komma och hälsa på :-) Kram

    M; Tack, jag är nöjd. Jag med, de är riktiga favoriter. De fanns på nån av blombutikerna för flera år sen.

    SvaraRadera