lördag 27 november 2010

helgen än så länge...

Vart en rejäl sovmorgon idag o sen har jag som vanligt fastnat o spelat på datorn MEN nu är jag på g från den.
Tvättstugan är bokad 15-18, o det behövs, det var MASSOR av veckor sen jag tvätta senast...

Imorgon blir det MASSAGE. Maria har en kompis som går massagekurs så de skulle ha nån tränings workshop, så 150:- för en timme :-)

Igår var riktigt skoj :-)
Jag cykla förbi och köpte en familjesushi som jag o Maria dela på.
Sen när vi skulle koppla in Ps2:an upptäckte vi att hennes tjock-tv var lite gammal så vi var tvungna o jaga en adapter så vart en tur till Rud. Tack Jaffa, det rädda kvällen :-)
Vidare vart det sjunga och vin/drinkar :-) Vart riktigt nice och vi snackade inget jobb heller utan massa andra saker :-) Dock kändes det lite idag att det var trevligt igår och därav sovmorgonen ;-)

Nä, försöka göra nåt nyttigt tror jag på. Skulle behöva handla oxå men funderat på när, eller om jag tar det imorgon kanske...
Funderar på om jag skulle ringa hit städ o plocksällskap men vet inte än... Gött o bara vara själv oxå... Sen funderar jag lite på vad man ska hitta på ikväll eller om man inte ska hitta på nåt alls. Jag har ju en hel del att plocka o rensa faktiskt. Sen kanske man ska fixa till lite adventsfint oxå. Sen är det ju bra om jag sparar lite pengar känner jag. Ah, pengar.. Just det betala räkningar och till PartyLite.

Nä, nu kör vi. Spotify igång men bra musik och motivationen hoppas jag hoppar på mig när jag kliver ur soffan ;-)

4 kommentarer:

  1. En brakfrukost imorse rådde bot på både halsont och huvudont... sedan tömde jag plånboken på Alsters julmarknad:-)
    Nyss Harry Potter. Nu singstar. Imorrn ryggknåd.
    Tjo!

    SvaraRadera
  2. Nice :-)
    Åh, så det fanns så mycket skoj där alltså :-)
    Låter som du haft en bra lördag :-)
    Yes, imorgon ska vi bli möra...

    SvaraRadera
  3. Det vala inget.. nu har man jhu Öl i kylen som står å lagrar sig fint inför kommande hemma match =)

    SvaraRadera