onsdag 24 november 2010

lite tankar sådär en onsdagskväll...

Har försökt o ändra mig lite eller inte ändrat utan snarare ändrat mitt sätt att tänka o se på saker lite...
Jag förväntar mig numera inte att få svar direkt på sms, inte ens under samma dygn...
Jag tänker inte fråga om när vi ska ses nästa gång...
Det är ju ändå på hans villkor så bättre om han får fråga...
Om han nu kommer att fråga?!

Ibland fastnar jag i att även om man inte har någon så är det gött att ha någon...
Just det där när det inte finns någon alls att sms'a till eller (kanske) träffa / få lite action från, så känns det lite tyngre...
Lite mer påtagligt att man verkligen är singel och helt o hållet själv...
Så då kan jag lättare tänka att jag det finns ju nån som vill ha en (ibland)...
Sen kan det vara en bra ursäkt att man träffar någon (det kan man behöva ibland), för då behöver man inte ljuga helt ;-)

Alltså för det allra allra mesta trivs jag väldigt bra med mitt fullspäckade liv men klart att man inser att tiden faktiskt springer ifrån mig om man skulle vilja ha familj o så...
Men det är inget jag kan välja själv!!
Fast samtidigt så är jag ju hellre lycklig singel än olycklig i ett förhållande...

Fast just nu är jag så extremt hångelsugen, så jag vet inte vad snart *ler* kanske inte så illa men ja...
Har redan uppmärksammat honom på det men fick ingen större respons så det måste ju vara nåt fel på han eller *skratt*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar