fredag 5 november 2010

sent omsider...

I tisdags var jag så glad efter vinsten nere i Jönköping att jag skickade ett sms...
Fick ju inget svar dock...
Hade inte förväntat mig det heller iofs...
Men se på f*n...
Idag kom det!!!
Han hade kommit hem och somnat snabbt o sen hade han legat sjuk hela veckan med nåt virus. Sen var det nåt med lås på mobilen. (Jag vet, lama ursäkter... men alla kan få en chans till)
Pratade lite på msn förut oxå. Jag frågade om han hade lust o ses nåt här framöver och fick till svar jo klart , om jag är helt frisk. Han hade tänkt stanna hemma med undantag av affären fram tills dess och eftersom det var virus så ville han inte smitta ner någon.
Sen la han till att det var kul o snacka lite o det var det :-)
Vet ju inte vad jag vill dock men visst finns det lite sug efter att få mysa lite ;-)

Sen skrev the never ending story på msn om att ses o jag kände att nä, jag vill inte.. jag vill inte alls träffa han på det sättet... Det kommer aldrig leda till något vettigt kände jag o sen vill jag se vart det tar vägen med den andra, med J.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar