lördag 20 november 2010

...och så börjar en lördag

Sov på soffan i natt. Det är faktiskt ganska nice. Vakna till runt tio, har kollat på tv o datorn. Nu ska jag ta mig ner till stan o köpa present till Maria. Hon har sin "halvvägs-till-sjuttio-fest" ikväll :-) Så jag tror att jag vet vad jag ska köpa!!! Inte klockrent men helt okej... Sen blir det shoppa lite frukost, komma på vad jag ska ha på mig ikväll... Cykla ut till LLA för nån period hockey innan jag ska hem o get ready!! Ska bli skoj, Maria har hyrt lokal o det kommer typ 48 pers, både släkt o vänner :-)

Nä, krypa ur soffan kanske vore ett alternativ ;-)

2 kommentarer:

  1. Jag tycker det blev en fin och klockren present!!

    SvaraRadera
  2. Så bra :-) När jag väl hade handlat allt o fixat till det så var jag oxå riktigt nöjd :-)

    SvaraRadera