torsdag 18 november 2010

en j*vla massa muffins


Har det blivit de senaste dagarna och ingen träning alls...
No good!!!
Men från o med söndag blir det lugnare så då kan jag ta tag i träningen igen...
Sen kanske ta tag i att äntligen få riktig riktig ordning hemma + lite allt möjligt småplock som jag borde göra. Sånt där som ligger i bakhuvudet "du borde, du måste"

Jaja, så är det...
Nä, dags att sova, ska på nåt som kallas frukostmöte för fritidspedagoger i Kd kommun. Så ska ta buss ut till Skåre, sen till jobbet o jobba till 17.15, bli hämtad o åka till LLA för att jobba på genrepet på IDOL. Tjoho, vad jag inte lider att brist på nåt att göra ;-)

Gissa vem som fortfarande inte fått nåt sms eller nåt på msn. Gaahh, va otroligt irr jag blir o än mer på mig själv för att jag inte vet vad hård jag fixar att va när han väl hör av sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar