söndag 28 november 2010

cleaning up my act


Mitt hem känns under kontroll.
Det är inte superstökigt nånstans.
Med undantag av sovrummet som behöver rensas = slänga/skänka saker.
Men om resten är under hyfsad kontroll kanske jag kan fixa det en gång för alla.
Mest bara lite disk, dammning, dammsuga osv... i övriga lägenheten.
Hmm... iofs ska vi inte diskutera mitt pyttelilla förråd som det faktiskt råder kaos i men det är det ju ingen som ser iallafall!!!
Det är egentligen helt bisarrt att jag inte lyckas få ordning till 100% i mitt hem men så har det mer eller mindre alltid varit.
Jag har svårt att slänga saker, sparar på det mesta nödvändigt eller mindre nödvändigt!!
Har svårt att ta mig i kragen när det gäller städa/plocka/hålla ordning.
Det finns hela tiden så mycket annat man kan göra/kolla på...
Men ja, kanske nån gång kommer jag oxå att växa upp ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar