fredag 30 januari 2009

fredagskväll...

& det är personalfest.
Sitter just nu hemma hos Peter, har lånat hans place för att göra mig i ordning. Glodde lite på tv o softade så han fick vänta lite utanför innan han kunde komma in i sin egen lägenhet *hehe* (han jobbade senare än mig).
Lotta skulle bara hem o göra sig i ordning så hon hade som mål att vara här till 17. 15 *hehe* Kan säga att hon inte riktigt lyckades.
Vi ska vara borta *paus för hämtning av alkohol nr 2* kl 18.30. Som tur är så är det ganska nära tar typ 5-10 min o gå.
Det är tema GRÖN, gissa vem som då tog en Färjestad tröja eller Wolfpack tröja är det ju.
Det står

för evigt trogen

FÄRJESTAD

Orkar inte engagera mig mer än så. Känner mig både och sugen inför denna event. Det ska ju nämligen alltid lekas närvi har nåt på jobbet. Som att vi inte får nog av det ändå liksom. MEN nu ska man se det positivt o det KAN ju bli jätteroligt.
Sen bär det av till karlskoga i kväll/natt *gött*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar