torsdag 15 juli 2010

en dag som idag

De ringde igår och talade om att kameran hade kommit.
*Sicken lycka*
Jag trodde jag skulle behöva vänta typ månader...
Men idag ska jag ta buss eller tåg över till
Krhamn och hämta den :-)
Men först blir det en Lunch/fika med Alexandra vid kl 13,
ska oxå bli nice.
Va riktigt längesen (vi jobbade ihop för typ 1½ år sen)
Så nu återstår att se vad jag gör av förmiddagen,
antingen åker jag och tränar...
Eller så är jag hemma och städar och plockar,
vilket behövs kan jag lugnt säga...
Sen får vi se vad som händer i em/kväll,
efter jag hämtat kameran.
Min ena tanke var att jag skulle ha försökt träffa Jenny men har inte snackat med henne än.
Sen fick jag inbjudan av Nordin att komma
till han och dricka öl ikväll.
Så får se helt enkelt vad jag hittar på...
Kan ju hända att jag kommer va mest sugen på att testa kameran.
Men både Krhamn och Kd visar regn i em/kväll.
Just nu skiner solen, men det gjorde den igår oxå talar min kropp om för mig idag ;-)
Hmmm... jag borde verkligen träna för min kropps skull och min sinnesros skull MEN samtidigt får jag inte ordning hemma så får jag ingen sinnesro av det heller... Hmmm...
*BESLUTSÅNGEST deluxe*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar