måndag 19 juli 2010

två

Två saker som skrämmer dig
1. Att jag ska börja om på helt nytt med nytt arbete efter 7,5 år på samma ställe innan.
2. Människor och varför vissa tar till vissa handlingar.

Två saker du har på dig just nu

1. Svarta baggybyxor
2. Blått linne.

Två av din favoritlåtar just nu

1. Seether - FMLYHM
2. Nomy - Cocanie


Två saker du vill ha i ett förhållande

1. Attraktion.
2. Kommunikation.

Två sanningar
1. Jag väger alldeles för mycket.
2. Jag är riktigt kass på att hushålla med pengar.

Två saker som du attraheras av
1. Blickar (ögonen).
2. Helheten av kläder, frisyr, hållning m.m.

Två av dina hobbys

1. Fotografera.
2. Följa Färjestad BK.

Två saker du verkligen verkligen vill ha
1. Lycka.
2. Kärlek.

Två saker som gör dig till en stereotypisk tjej
1. Färgar håret och är noga med det.
2. Gillar att shoppa kläder.

Två saker som gör dig till en stereotypisk kille

1. Gillar motorcyklar.
2. Gillar att kolla på sport.

Två saker du vanligtvis inte skulle erkänna
1. Jag är sjukt svag för fysisk närhet.
2. Det går för länge mellan jag städar...

Två saker du tänker på just nu
1. Vad ska man hitta på idag?
2. Hur ska jag lyckas få ordning på sovrummet?

Två saker du börjar må illa av
1. Bensindoft i varm bil på sommaren.
2. Spylukt.

Två personer du utmanar att göra denna lista
1. Jaffa
2. Nordin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar