tisdag 6 juli 2010

hack & bock


Jag klarade min fingrar helt utan problem men j*vlar vilken tid det tar att skära/hacka grönsaker... Men nu är det redo för imorgon. behöver bara blanda ihop det. I måndags skickade jag spontant ut sms med inbjudan om att hänga på att fira att jag går på semester + att det är sista dagen i Kristinehamn. Så jag bjuder på pastasallad och de fick ta med sig valfri dryck. Ca 10 st har anmält att de kommer och några ev, så förhoppningsvis har jag gjort tillräckligt. Det är sååå svårt att beräkna.

Nu ska jag iallafall sova. Imorgon är det min sista arbetsdag i Kristinehamn!! Känns fortfarande lite overkligt. Avslutar iallafall med att åka ut till Sandvikarna på badutflykt. Sen hoppas jag min kamera har kommit imorgon annars måste jag åka dit en annan dag o hämta den o det vore gött att slippa.

Men som sagt slutet på en del av mitt liv och början på nästa. Tack Kristinehamn för 7 ½ år av mitt liv, det har för det allra mesta varit roligt och bra och jag har trivts...

Imorgon åker P & L bandet av som jag haft ett år sen festivalen. Gör det till en speciell grej att klippa det när jag startar mitt nya liv :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar