måndag 19 juli 2010

träna

Va sååååå gött att ta sig iväg o träna.
Jag är sååååå nöjd att jag har börjat komma igång OCH tycker det är roligt...
Nu ska jag bara fundera på vart o vad jag ska träna i höst!!!
Men nåt ska det bli och nu när jag inte kommer att pendla så får jag ju fler timmar på dygnet och de kan jag lägga på att träna...

Lite frustrerande att vågen inte visar nån ändring och att jag inte ser nån skillnad på kroppen MEN jag ger mig inte för det.
Dock måste jag skärpa till mig vad gäller maten, vad jag stoppar i mig och så eller framförallt HUR mycket jag stoppar i mig.
Godis och choklad har jag inte ätit sen januari och nu har jag faktiskt inte så mycket av suget kvar heller. Dock äter jag ju chips o nötter o sånt men inte alls lika mycket. Men får minska än mer på skräpmat och framförallt minska portionerna...
Då, då kanske jag kan märka nån skillnad :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar