torsdag 1 juli 2010

pleased

Hitta en bild på nätet så lånade den.
Tycker den passar bra för dagen.
Hade tänkt gå till gymmet för att träna lite kondition men tänkte att det är så fint väder så jag tar en rejäl inlinestur.
Så när jag väl krånglat klart vid datorn o ska ta mig iväg så kommer jag på att jag ska skifta hjulen innan jag åker igen.
Lyckades skita ner de nytvättade vita shortsen.
Men tog mig iallafall iväg på promenad varvat med jogging i 1 h.
Så just nu känner jag mig riktigt glad faktiskt :-)
Till och med nöjd :-)
Vart även nöjd när jag insåg att jag jobbat och ätit och slösurfat och varit ute och gått o kl var bara 18.15 :-)
Ska bli spännande att väga sig imorgon och se om det har hänt nåt sen jag vägde senast för typ 2 veckor sen.
Nu blir det duschen, sen kommer Kicki o hämtar mig ska handla en sväng o sen hem till henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar