fredag 16 juli 2010

& idag blir det?!

Vi gick inte o la oss förrän typ tre - halv fyra igår...
Sen skulle de upp till jobbet vid kl sex...
Kan meddela att de var extremt sletna och jag oxå...
Tog tåget hem vid 06.23 så var hemma ca 07.05, då vart det sängen kan jag lova...
Hade inte fixat att vara fortsatt vaken men NU känns det helt okej :-)
Det var kul att träffa Nordin och Jimmy, det var ett tag sen och Nicke var första gången som jag träffar mer eller mindre.

Om jag nu lämnar det väldigt trevliga gårdagen, eller får väl lov att säga att det var väääääääldigt roligt att leka med min nya älskling men jag har såååååå mycket kvar att lära ;-)

Så, idag då!!!!!
Va ska jag göra idag!?
Jag har en hel MASSA borden iallafall.
Funderar på att vara effektiv och faktiskt beta av dem...

  • äta frukost/lunch/middag
  • damma
  • dammsuga
  • återvinningen
  • vika in tvätt
  • rensa bland topparna & linnena (som jag börjat med)
  • rensa/röja i källarförrådet
  • tvätta el boka tvättstugan
  • träna
  • lämna in lapp till Nordea om vart lönen ska in
  • göra i ordningen nya dvdhyllorna
  • bestämma när jag åker till farmor o farfar
  • ut och fotografera och experimentera
  • prata med vänner
  • fundera över vad man ska göra i helgen
  • sola (för det ska ju faktiskt bli sämre imorgon)
  • njuta (borde ju vara självklart men tror att jag måste påminna mig själv lite om det...)
Ja, blir spännande ikväll och se vad det blir av dagen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar