tisdag 6 juli 2010

yes


Va hemma strax för 13 och har använt mer eller mindre hela tiden till att damma och dammsuga och plocka hemma. Nu ser det ok ut inför imorgon, badrummet kvar dock. Sen har jag en massa kassar och kartonger i sovrummet men det är det från gamla jobbet + att jag håller på o rensar ut gamla kläder oxå. Känns gött att det faktiskt är ganska mycket ordning just nu :-)

Nu blir det till att åka o handla till pastasalladen som jag ska bjuda på imorgon. Som jag vet nu så blir det minst 11 st med mig. Så blir endel att handla. Alla har inte meddelat om de kommer eller inte än så får göra lite extra.

Skulle ha varit o tränat idag oxå hade jag tänkt men tog längre tid att städa än jag tänkt + att de kändes viktigare just nu. Så får se hur jag gör efter jag handlat o så om det blir en promenad senare istället, men måste sova i tid ska upp 04.40. Ska ju hinna göra pasta salladen oxå för imorgon hinner jag INGET. Är i Kd ca 16.33, tränar Core 17-18 och folket kommer kl 19.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar