måndag 8 december 2008

dåligt skämt


Jag har ju tjatat mig gul o blå om denna reflektion som jag håller på o skriva.
Idag skulle jag ju tillbringa HELA kvällen med att skriva. Tror ni inte att efter jag installerat officepaketet så sätter jag in Usb-minnet o ska köra igång. DÅ upptäcker jag att det står nåt annat på filerna än vad det brukar o mycket riktigt kan jag inte öppna dem. Det Micke har är väl för nytt så min dator fixar det inte.
Jag menar jag är ju inte riktigt klar o sen händer det en sån här grej helt otroligt ju.
Jag ringde till kursledaren o förklarade o det var lugnt att jag mailade in det när jag fått ordning på det. Det var ju bra det.
Så nu återstår det o fundera på om jag ska åka till Micke redan imorgon o få detta klart (vore ju bra) eller om jag ska vara hemma o plocka som jag behöver. Iofs så blir det vilket som plocka idag o förhoppningsvis lite pyssling.
Shit, kom på att jag måste hämta kameran hos Åsa o det hade jag tänkt imorgon... Hmm...
För om jag inte skriver klart det imorgon så kan jag tidigast den 16:e o det är ju över en vecka sent.
Jaja, jag börjar med att plocka o greja här så får vi se hur jag gör imorgon.

Jag var till tandläkaren idag, det gjorde inte ont då men nu värker det. Det är andra tanden av fyra + att jag måste göra om den första då den ev måste rotfyllas. Just nu ligger det o väntar ca 2000 i räkning enligt kostnadsförslaget blir det ca 4500-5000 om det inte blir rotfyllning. Så gör inte som jag o vänta 7 år mellan besöken. Nu har jag varit dit 4 gånger på mindre än 1½ månad men vill bli klar med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar