söndag 7 december 2008

söndag

Idag har jag faktiskt gjort det jag tänkte. Jag har lagt in kläder i garderoben, diskat, tvättat, hängt upp julstjärnor o plockat en massa annat oxå. *Gött Gött Gött* Sen är det bara massa grejer kvar ändå känns det som. Det värsta är att jag inte vet när jag ska hinna fixa det.

Imorgon måste jag skriva på reflektionen så den blir klar o maila den.Sen skulle jag o Bjarne käka sushi nån dag o det måste bli tisdag. Då ska jag även städa klart. För på onsdag blir det Kga (Mickes tillägg: Vi ska på Bofors-Leksand) o på torsdag åker vi (jag o Peter) ner till Göteborg o ska se på Volbeat på fredan. Sen blir det tåget hem på lördag då blir det snabbt fixa tårtor o göra sig i ordning för födelsedagspartaj ;-)

*busy busy*


Kunde inte bestämma mig för vilken biild så vart båda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar