måndag 1 december 2008

måndag


Tänkte ha min egen foto-adventskalender så startar idag :-)

I övrigt så startade dagen med att man sov lite lite för länge.
Sen var det fullrulle hela dagen med öppning, frukost, planering, lunch, var ute, hämtade matleverans, mellis, fritidsgympa, åkte o handlade på Svanströms o Maxi, planering och föreläsning.
Sen vart det telefonsamtal till grabben i väntan på bussen.
På bussresan snackade jag med Jenny, det var ett tag sen. Hon jobbade o var på väg till Norge. Snackade om allt o inget att bra tag, alltid kul att uppdatera.
Nu har jag precis snackat med grabben igen. Han känner sig lite halvkrasslig el snarare helkrasslig. Jag åker nog till han imorgon o stannar där på onsdag. Har tagit ledigt då för att skriva på reflektionen över Pedagogisk plattform. Får kanske mer gjort där då det inte finns så mycket annat jag kan hitta på, på dan o dola med. Sen funderar jag skarp på att ta ledigt på torsdag oxå för att hinna med ALLT. Gillar inte alla måste men har men så är det, får se om jag nånsin kan leva helt o fullt utan 1000 måsten hela tiden!!

Hmm... är väl dags för mig att sova med även om jag inte börjar förren 11.30 o behöver gå upp strax före 10 ungefär :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar