tisdag 9 december 2008

en vanlig tisdag, typ...

Japp då är det tisdag idag o jag har alldeles strax slut på min rast. Då blir det till att fixa mellis till ungarna, vi slår på stort o gör varma mackor idag ;-)
Jobbar till 17 idag. Roligare kan man ha det.
Försökte boka en klipptid tills på torsdag med det var kört... Så illa nu när jag äntligen har bestämt mig att jag vill klippa mig o helst innan konserten på fredag. Men så är det får skylla mig själv. Sen hade hon typ ingen tid jag kunde ta innan jul. Får se om jag går nån annanstan eller om jag "står ut". Grejen är att det börjar bli så tråkig frisyr juat nu o jag HATAR att ha tråkigt hår...

Idag blir det att hämta min kamera på våxnäs o sen ha sushikväll med Bjarne o efter det fortsätta städa o plocka. Igår hade jag noll-nada-ingen inspiration för det :-/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar