onsdag 31 december 2008

The last day

Så då var det dags för ytterligare en nyårsafton.
Känns som att man varit med om det förr...
Tog upp före 11 idag *hehe* Då var jag till o med på väg ner på stan. Där surrade jag runt alldeles för länge, typ 2 timmar eller nåt. Provade lite kläder inför ikväll men det var inget som var roligt.
Så i år blir det inte bara ett tomt nyårslöfte, nu j*vla ska det bli slut på att godis o skräpmat o allt annat som inte är bra. Försöka tänka på vad jag stoppar i mig o hur mycket o sånt. Sen är det ju bra om man tar sig i kragen o börjar röra på sig lite mer.
Jag o Micke får hjälpas åt, det har vi snackat om i allafall.

Jag fick i allafall de hörlurarna jag skulle köpa, sladden är utdragbar så man slipper sladdtrassel till mp3n *jippi* Vart lite annat småtrams oxå. Fast nyttiga saker med som baklyse till cykeln, skarvsladds dosa osv.

Just nu sitter jag med hårfärg i. Blå-svart *hähä* Får se hur det blir sen.. Har även tänkt lägga slingor i det, ljusare. Så ska snart skölja ur o börja med det.
Sen blir det bort till Johan, som är sjuk stackaren. Jag har handlat med mat som vi ska käka, potatisgratäng + filébitar. Sen tar vi bussen ut till Forshaga på fest med resten av gänget.

Måste ju iofs säga att jag hade ju mycket hellre firat kvällen med Micke, men det går ju inte att få allt och förhoppningsvis kommer vi att få många fler nyårsaftonar tillsammans. Vi får starta vårat år den 6 januari istället. Längtar så...

Detta år kan man ju helt klart säga att det har varit mycket upp o ner.
Känslomässig berg&dalbana helt enkel.

Men det avslutas på topp iallafall :-D

Så nu vill jag önska er alla ett
GOTT NYTT ÅR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar